sobota 16. května 2015

Ergonomické nosítko Womar Zaffiro Eco

Už v těhotenství jsem se těšila, jak budu jako indiánská babička a budu šátkovat. Bohužel, syn moje nadšení nesdílel, v šátku být nechtěl a hodně se v něm vztekal. Takže jsme šátek prodali. Když měl syn asi půl roku, začal se rád nosit ve vertikální poloze a já si řekla, že bych nošení dala druhou šanci, ovšem tentokrát v podobě nosítka.

Věděla jsem, že se musím vyhnout tzv. visítkům. Tyto nošiče, či klokánky, bývají často levné a lákavé, navíc je vyrábějí firmy, které mají už své jméno. Ovšem nadělají víc škody než užitku, dítěti můžou být nepohodlné a navíc mají špatný vliv na vývoj kyčlí a pátěře.

Asi nejznámějším ergonomickým nosítkem je Manduca. Cena je kolem 2500,-. Což o to, klidně bych si za kvalitu připlatila, ale něchtěla jsem zase platit za něco, co možná vůbec nevyužijeme. Takže výběr padl na levnější variantu firmy Womar. Womar bohužel také provádá spoutu visítek. Ovšem ve své nabídce má i kvalitní šátky a jedno ergonomické nosítko. A musím říct, že jsem z něj nadšená!


Nosítko je vyrobeno z velmi příjemného materiálu - vnější vrstva je z bavlny, výplň z polyesteru. Má spodní široký pás, díky němuž váhá dítěte spočívá na bedrech a ne na ramenou. Pás je hodně široký, takže je vhodný i pro osoby se silnější postavou.


Ramenní pásy mají měkké polštářky. Pomocí menších pásu se dá regulovat jejich délka když už máte dítě na sobě a lze díky tomu naprosto lehce a jednoduše přizpůsobit nosítko každému tělu.


Nosítko má i kapsu, která je dost velká na to, abych do něj hodila mobil a klíče a vyrazila na procházku. Hodně mě potěšil i bryndáček na suchý zip, který se hodí především, když dítěti rostou zoubky a ono hodně slintá.



Z nosítka jsme nadšení oba, já i syn. Vůbec se v něm nevzteká, naučil se v něm i spát. Takže ho občas používám, když je hodně neklidný. Poslední dobou špatně usíná přes den, jelikož je rozrušený, protože ho všechno hrozně zajímá a mám pocit, že má přemíru vjemů. V nosítku se vždycky uklidní a krásně usne. A jsme si díky tomu opět o něco blíž.

Nosítko lze zakoupit na příklad na eshopu www.funbaby.cz, cena je kolem 1500,-.




4 komentáře:

  1. No, na Womar to nevyzerá zle :D My máme Manducu a ideme kúpiť Kibi, lebo z Manducy nám vyrastá (už nemá látku od kolienka ku kolienku). Inak nosím od narodenia vertikálne v šatke, momentálne som zamilovaná do značky Yaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem taky prekvapena :) ale ja kdysi delala v obchode s kojeneckym zbozim, takze jsem s Womarem i spolupracovala, je skoda, ze prodavaji hlavne visitka :( jinak maji totiz super veci, nejen na noseni... A jako, copak nevis, ze vertikalni poloha je pro miminko naprosto nevhodna!? To na Slovensku neznate pani Evu Kiedronovou?? :D

      Vymazat
  2. Od Womaru sa mi páčili deky, videla som ich na Pro dítě a iné si už nepamätám, len tie visítka. No a neviem ako na Slovensku :D ale na pani Evu K. mám svoj názor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ja taky, neni zrovna pozitivni a nejen proto, co tvrdi o nositkach... Jinak deku od Womaru mame taky, delaj jeste kojici polstare, satky... Ty visitka jim to vylozene kazi :D

      Vymazat

Komentáře, pokud jsou relevantní a k tématu, jsou zde velmi vítány :)