středa 30. března 2016

Blogger Wars

Českou blogerskou scénu jsem přestala sledovat de facto už na začátku minulého roku. To se fakt nedalo, až na pár výjimek, jedna nána vedle druhé, posedlá svým vzhledem. Ale samozřejmě stálice jsem sledovala dál, protože to bylo zajímavé, oddychové, občas se člověk něco dozvěděl. 
Ale pak to začalo padat úplně celé a já měla fakt chuť se tomu už začít chlamat. Protože když si blogerka myslí, že je blogovací dinosaurus, proto, že bloguje AŽ 4 roky... jako... no... no comment...



Ve výsledku jsem blogy a videa přestala sledovat úplně, protože jsem začínala mít pocit, že mi u toho klesá IQ. Nemluvě o tom, že se najednou vyrojilo spoustu těhotných youtuberek, a to se jako fakt nedá poslouchat. Nebo jsem jediná, komu připadá naprosto úchylný rozebírat takhle veřejně své těhotenství?

Takhle jsem ale přišla o ty největší perly, jako že se PLH vymezuje proti plamovému oleji :D pominu fakt, že těch nasycených mastných tuků obsahuje mnohém víc takový kokosový olej, ba dokonce obyčejné máslo, ale zrovna ona má k ekoložce daleko :D z čeho se asi tak vyrábí většina kosmetiky, kterou používá a propaguje? Z ropy, mojí milé děti, z ropy. A palmový olej je snad v každém konvenčním tělovým mlíku :D jako, omlouvám se za ty pubertální smajlíky, ale to se fakt nedá :D

A teď? 
Tvl, ukňouraný a udrbaný ženský se mezi sebou předháněj v tom, kdo vytáhne na koho víc s*aček. Možná by Disney mohl koupit autorská práva a produkovat několik filmů s názvem Blogger Wars, v Česku by na tohle byly určitě dlouhý fronty v kině. Vidím to alespoň na dalších šest epizod.

Epizoda I: Skrytá manipulace
Epizoda II: Šmínky útočí
Epizoda III: Pomsta fanatických fanynek
Epizoda IV: Nový vlog
Epizoda V: Hateři vrací úder
Epizoda VI: Návrat milované blogerky k aktivitě po sáhodlouhé pauze, trvající pět dní, aby si mohla odpočinout od zlých a ošklivých lidí, co jí kritizujou na fejsbůku


Tak si to shrňme.

Prostě blogerky jsou zlo. Nevytváří žádný hodnoty, nedělají nic smysluplného, dělají pouze zábavu pro masy. Na tomto druhu zábavy není absolutně nic špatného, já taky občas koukám na Prostřeno nebo Nákupné maniačky, protože mě nenáročná zábava dost bere. Kór třeba k takovému žehlení. Nebo když vám dítě usne v nosítku a vy se nechcete moc hýbat, sednete si na gauč, vytáhnete tablet a pustíte si nějakou youtuberku, protože si chcete oddychnout.

Ale proboha, neberte to všichni tak smrtelně vážně!
Všechny blogerky dělají to samé, dělají stejná témata, "recenzují" stejně produkty, ano, jsou sponzorované, to je snad jasné i těm méně rozumem obdařeným, a pokud toho jednoho dne nechají, nikdo si je pamatovat nebude (ačkoli, typické uječené "achoj holkiii" z hlavy asi v životě nedostanu). Puberťácké fanynky vyrostou, v móde bude zase něco úplně jiného.

Moje drahé blogerky, to, že máte doma plné skříně rtěnek z vás nedělá výjimečné osoby, kterým je co závidět. Tak se přestaňte brát tak vážně.

Je to jenom internet! Jsou to jenom šminky! Se vzpamatujte, lidi...

4 komentáře:

  1. máš pravdu, souhlasím... i když se taky někdy kouknu... dobrý relax od dítěte v období vzdoru;)
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Není to nijak dávno, co jsem si chtěla udělat přehled o aktuální blogerské no či spíše vlogerské, scéně a došlo mi, že tu máme vlastně jen dvě skupiny. Ta první vaří a člověk se u ní aspoň něco přiučí a ta druhá řeší kosmetiku, případně hadry. Jak píšeš, nikomu to neubližuje a člověk se na to jakožto na nenáročnou zábavu čas od času koukne. Ovšem začíná mi mezi nimi shánět nějaká něčím zajímavá osobnost, bo je to všechno lidově na jedno brdo (a nebo jsem se tím neprohrabala dostatečně). A tak aktivně sleduji pár blogů o přírodní kosmetice a zbytek blogerů jakéhosi původního typu, jejichž tvář není důležitá, ale mluví za ně psaná slova, a tyto své oblíbence sleduji již několik let. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja se treba jeste obcas dneska kouknu na Alue, protoze to je vecna studnice pomatenych mouder :D

      Vymazat
  3. Tak tohle je svata pravda bohuzel.. Mam to obdobne.. Par youtuberek sleduji sem tam jeste dnes,kdyz je nalada,chut a cas :).Hodne jsem to zrala v tehotenstvi kdyz jsem zustala doma,ne teda tx tehotenske vlogy,to me nijak nikdy nebralo a uprimne moc nechapu ze tolik lidi rozebira svoje tehu,porod,vse okolo ditete takhle verejne a tak trochu mi to nahani hruzu..neumim i predstavit ze bych ve skutecnosti zacla vykladat co a jak delam s miminem lred cizimi lidmi,coz je de facto to same,jen ty divaky nema clovek pred ocima...Nutno taky podotknout,ze jsem nikdy nic nijak moc neresila ale po tom co jsem zacla sledovat yt,jsem brala vcelku utokem drogerku.. No diky bohu po tehotenstvi a mozna hormonalni ociste jsem se zacla na spoustu veci koukat jinak a uvedomovat si..bohudik i bohuzel..Bohudik pro me bohuzel pro ostatni ale to me nejak netrapi..Takze dneska uz to je presne naopak,mam rada prirodni kosmetiku a minimalismus,podle sebe,ne podle toho kdo si co mysli,jak bx to melo vypadat..yt je na relax super nicmene porad je to svym zpuobem jako se soc.sitemi..vseho moc skodi,co me ae dostava je to,ze mi prijde ze na tom ty holky stavi svet a priority na materialnich vecech.. Jako by se nedalo zit bez vsech tech predrazenych sminek bot hadriku apod.. A jeste vic me rozciluje,kdyz si pak ctu komenty a nekdo se zmini a to opravdu slusne a konstruktivne,tak je to jen o zavisti.. Proboha,nektery lidi by se meli probrat,kazdy fakt nepotrebuje k zivotu vsechny veci,jen proto,ze je to modernj nebo trend.. Jenze to v CR nikdo nechape.. To s temj epizodami me fakt rozesmalo :D myslim ze by byli vyprodane saly v tu ranu... Vsechno je to jako kolovratek a opravdu se to da rozdelit na par skupinek a ty si jedou porad svoje dokolecka dokola nic moc noveho :)Kolikrat si rikam ze by mi bez toho bylo lip,to co se clovek dozvedet ma se dozvi i z tv nebo casaku a aspon s duveryhodnejsiho zdroje nez od nactilete slecny... :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře, pokud jsou relevantní a k tématu, jsou zde velmi vítány :)